Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday 6 January 2012

CeriteraKu ;)

Hai hai :) What supp ? Good ? Alright . So long tak updates updates blog ni .. Hmm , lepas ambil result haritu (ishh,tak habis lagi ke pasal result tu?!?) sedikit sebanyak hidup me dah berubah . sikit je ! First first tu , moody bukan main lagi . Masuk penggal persekolahan , pfft! became me again ! Hhahaha , ayat propa je dulu . lepas ni aku nak jadi seorang yang moody ! nak jadi pendiam ! and trololo .. Bla bla XD Memang tak boleh blah je aku ni . Hhohoho . k , aku memang suke gelak . so , any prob ? citt~ Tu bukan sebahagian dari apa yang aku nak cerita . ish ish , suka lari dari topik . Patut la Bm aku pun kadang merapu ! cikgu la kata .. Bagi aku oke la tu , contoh pelajar yang mempunyai imaginasi yang berlebihan . cehh --'Bangga bangga ! jadi bangla . k , stop anoying Damia . Citernya camni .. Alkisah suatu hari aku ke sekolah dengan semangat yang berkobar kobar then dengan azam tahun baru ni *nak belajar bersungguh sungguh , past is past !* aku and Rina *behfen aku daa* melangkah dengan sopan nya menuju ke gates sekolah tercintai . Ahh , seronoknya dapat kembali ke sekolah . Amin , Allah masih panjangkan umur aku dan rakan rakan lain untuk terus berjuang menuju puncak ! yehh ! macam AF pulakk . Actually bukan berjalan , aku naik motor . upgrates siki , jadi minah wempittz tahun ni :) Hhehehe . Harap semua orang terimalah minah wempitzz macam aku ni seadanya . cehh~ K , continue .. Aku pun melambai mesra dekat pakcik guard yang setia berdiri macam tiang bendera kat tepi gates . Kadang kadang aku tengok macam polis trafic pun ada . Ngehehehe XD Peace acikk ! Cewahh , acikk guard tersenyum mesra *first of the year --'* Lepas park tenggiling kesayangan aku tu . Aku pun melangkah ke tempat perhimpunan dengan bangganya . ehh , senior tahun ni k . bangga doe :3 Baru form 4 jahh . hakelahhh . Macam biasa , aku pergi cari escot escot aku yang lain . Entah mana diorang bertepek , penat aku cari . Sepanjang pencarian aku tu , baru aku perasan . Ada 1 geng budak form 1 tu dok tunjuk tunjuk aku and Rina . eihh! rasa nak tumbok sebijik je , Usha pelik . Tak tahu ke aku ni senior diorang . haihh , apa nak jadi budak zaman sekarang , Tak hormat orang tua macam aku ni . Ish ish . Akhirnya , aku jumpa escot aku tuh , Tengah bergossip kat kantin oopps! cafeteria rupanya . ceh , penat aku ronda 1 skolah , Diorang yang sebesar alam tu pun aku tak nampak . " ehh! Damia .. Sal dengan muka hang tu ?? " ehh? sal sal ? aku ni jenis cepat panik . KELAM ! Hhahaha . " Ada kotor lah ! Hitam pulak tuu .. " eh eh ! sedap je kau ngate aku hitam , habis kau putih macam susu sangat ka ? Damn --' " wehh wehh . Tudung aku ni putih sangat doe . sebab tu aku jadik hitam ! hadehh .." ingat kan kenapalah tadi .
Hey Peeps ! Thank Reading !

No comments:

Post a Comment

Hi dear reader :)
Leave your comment here !
Thanksyou :)