Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday 21 December 2011

It the day :/


( kalau tak jawab dosa , kalau jawab sayang )


Esok nak ambik result Pmr yang dah aku jawab bersungguh sungguh dulu tu ;/ err .. takut laa ;( Nervose tahap kronik dah ni !
Tidakk ! Aku target 4 atau 5 A . ahh , taktau la . selama ni aku asyik act cool je . hakikatnya , seram wehh ! Masa exam
pun , aku sorang je buad bodoh . macam takda apa apa , orang lain sibuk prepare aku relax watpeace je ! hadehh , but now ! I can't be cool anymore ;( Aku sibuk bagi nasihat kat kawan kawan padahal aku yang ter-over takut nyaa :3 Haiyoo !
Hope result aku oke , boleh menbanggakan ibu bapa aku . Boleh balas jasa diorang . huhh ! inilah masanya damia ! You can do !
Semangat ! hmm , sekarang aku tak la senervose buddy aku yang lain tu . normaaly la kan . Everyone deserve feel this feeling rite ? I can be tough ! I can be strong ! Go for me :) I wish all Pmr and Spm candidaets ' 11 dapat result yang gempak sekali !





Hey Peeps ! Thank Reading !

No comments:

Post a Comment

Hi dear reader :)
Leave your comment here !
Thanksyou :)